(Hebrew) כיצד לעבור לשותף אחר ביאנגו

Извините, этот техт доступен только в “Иврит”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

ולמה שתצטרך את זה
ב»ה
YANGO, כפי שאתם כבר אמורים לדעת, לא עובדת ישירות מול הנהגים, אלה דרך שותפים (קבלנים, מפעילים). למה ככה? – זאת שאלה שניגע בה בפעם אחרת, כרגע אנו מעוניינים ש:
1. כולם ידעו שכך הדבר.
2. כולם חייבים להבין שלכל שותף ושותף יכולים (ויש) להיות תנאים נוספים (לתנאי יאנגו) משלו.
זכותך, כנהג, לבחור את השותף שהתנאים שלו מתאימים לך בצורה מספקת ביותר. אבל, כפי שכולנו יודעים, טעויות קורות ולדוגמא בוא נגיד, שמצאת את עצמך עובד דרך שותף שאינו מספק תמיכה, מעכב את הכסף ללא סיבה מוצדקת, או (והיו דברים מעולם) גובה ממך סכומים נוספים שמעבר לעמלה שחברת יאנגו קבעה.
לידיעתך, לרגע כתיבת המאמר, קיימים שני מסלולי תשלום ביאנגו: 5% מכל נסיעה או 3% מכל נסיעה ו 300 ש»ח פיקס. הראשון מתאים לאלה שעובדים מעט והשני להיפך.
אז בואו נחזור לענייננו. הבנת ששותף שדרכו אתה עובד לא מתאים לך. דבר ראשון, יתכן, כי עדיין חייב לך כסף, אך אינו עונה על הטלפון והמשרד סגור. עשה כך: סע ישירות למשרדים של יאנגו (ועדיף עוד באותו יום שהבנת שעקצו אותך), דווח לנציג החברה על הבעיה ודרוש שיטפלו בכך מידית. (כמובן שישנם אנשים אחרים, שיכולים לטפל בבעיה זו בצורה אחרת, אבל זהו לא נושא המאמר). דרוש מנציג יאנגו להעביר אותך לשותף אמין, שעובד בדרך צדק ואמת והנהגים אומרים עליו טובות. (היזהר מאלה שאינם אומרים האמת).
למרות שיראה לא מתאים, עדיין, שותף אחד עולה על כולם. ואם תחפשו YANGO באינטרנט תמצאו אותו. הם לא מאלה שנאבקים (רשמית) על זכויותיכם, כך שעל תטעו!
מקווה שעזרנו ונעזור תמיד
החברה לאמת וצדק בע»מ

כתוב לנו
24/7 אנחנו אונליין